woensdag 3 april 2013

Drie, twee, één..start!


































Hierbij verklaren we de lente als echt begonnen!
Met de ogen dicht voelen we de zon en ruiken we de lente.

Elke wilde zo graag haar nieuwe lentejurk mét nieuwe zomerschoenen aan. Vooruit dan maar. Maar wel mét winterjas, muts en wanten. Voor even dan. Toch?!

Sommige stofjes blijven leuk, zo ook dit ikea stofje waar ik al veel van gemaakt heb. Dit jurkje was het allerlaatste wat ik er van kon maken. Ik gebruikte het A-lijn patroon uit 'stof voor durf-het-zelvers'. Knipte de patroondelen weer aan elkaar en zette er een rood paspel tussen om het wat te breken. En voerde het jurkje helemaal met een stevig wit katoen.

Wel jammer dat ik niet meer meisjes heb want jurkjes maken is zo leuk!


10 opmerkingen:

  1. Gewoon heel veel jurkjes voor 1 meisje maken? Vindt ze vast niet erg. Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden! En verwerken van paspelbandjes maakt alles zo mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, vooral dat paspeltje!! (ik heb nog drempelvrees als het om paspels gaat.....hahaha). Fijne lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent toch zelf een meisje?! ;))
    Ik zou 'm zelf zó aantrekken hoor!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moh! Is dat een ikea-stofje?
    zou je echt niet zeggen, een heel mooi kleedje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even iets heel anders ;)
    Diegene die het blog : opnieuwbegonnen.blogspot.be/ heeft vroeg of iemand
    het blog 'bloem' kent....
    Ze vroeg dit ivm. het 'eigenwijs hypotheek doorgeefboek'
    Ze is meende ik te begrijpen je mailadres kwijt....en vroeg of iemand jou kende...
    Nu ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar heb wel je blog in mijn leeslijst staan...
    Dus bij deze kan ik jullie misschien helpen?
    liefs en sorry voor de rommelige uitleg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er schijnt nog een Bloem in blogland te zijn, ik ben het nl. niet van het doorgeefboek

      Verwijderen
    2. Sorry dan ik wou alleen maar helpen ;)
      liefs en fijne zonnige zondag

      Verwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)